forbes срещу обективността

19 юли 2009 § Вашият коментар

томи ахонен (автор на няколко страхотни книги) публикува чудесен текст провокиран от публикация във forbes в която авторката сравнява положението на nokia с това на motorola и величае невероятните американски компании, които са ни дали такива чудеса като iphone и blackberry (това е канадско, ама карай) изпълнени с невероятни иновации. според него текста е извънредно некомпетентен, пълен с погрешни заключения и като цяло е изключително подвеждащ. всъщност позицията му може да се разглежда и като общо мнение за всички us centric медии.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading forbes срещу обективността at dgtl.

meta

%d bloggers like this: