forbes срещу обективността

19 юли 2009 § Вашият коментар

томи ахонен (автор на няколко страхотни книги) публикува чудесен текст провокиран от публикация във forbes в която авторката сравнява положението на nokia с това на motorola и величае невероятните американски компании, които са ни дали такива чудеса като iphone и blackberry (това е канадско, ама карай) изпълнени с невероятни иновации. според него текста е извънредно некомпетентен, пълен с погрешни заключения и като цяло е изключително подвеждащ. всъщност позицията му може да се разглежда и като общо мнение за всички us centric медии.

Реклами

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google+ photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google+. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading forbes срещу обективността at dgtl.

meta

%d блогъра харесват това: