карти за nokia maps без map loader

25 май 2008 § 5 коментара

единствения официален начин за инсталиране на карти за nokia maps включва използването на map loader. той обаче има версия само за windows, изисква инсталирането на .net и освен това изтрива картите, които вече сте изтеглили. за щастие има и трик за заобикаляне на програмата и изтегляне на желаните карти директно от сървърите на smart2go, обслужващи nokia maps. той не изисква инсталирането на никакъв допълнителен софтуер и е подходящ за хората с mac, linux или каквато и да е друга ос.

всичко, което ви трябва се намира на адрес nokiamaps.site666.info.

§ 5 Responses to карти за nokia maps без map loader

  • nokia казва:

    много полезна страница, от няколко дни не знаем, как да оправим домашният ни любимец- нокиа е71. А най-малкото не знаехме, защо горната програма не само не качва карти, но ги и премахва или крие…
    Ще се радваме, ако е възможно, заради нас и други, които са в нашето положение, да се даде едно подробно описание на това, как да се реши проблемът на бълг. език. Мерси!

  • Svetlin казва:

    Здравейте
    аз съм с N78 и така и не можах да схвана нищо от тази страница. Ако е възможно обяснете само от къде да сжаля карта на България и как да я добавя в Nokia Maps. За момента само съм успял да добавя българска гласова навигация, но без карта за къде🙂
    Благодаря Ви предварително.

  • момчил казва:

    най-бързо и лесно може да добавиш карта като ползваш nokia map loader

  • vasil казва:

    Само че момчиле . след като инсталираш нокиа лоадер и искаш да аднеш карта той ти казва че ще изтрие съществуващите и така след като ми изтри картите, влизам да разгледам и о изненада много постран карта на България. София беше с много инфо, но Пловдив имаше 2 булеварда 1 хотел и нищо друго в общи линии да не говорим за останалата част от България.

  • сергей казва:

    аз съм с нокиа 3600.опитах с меплоадър,но уви нищо не стана.идеята ми е да си кача пътна карта и да ми показва маршрута там без джипиес. на страницата на нокиа показва как , но не става

Вашият коментар

What’s this?

You are currently reading карти за nokia maps без map loader at dgtl.

meta

