dhl българия sucks big time!

5 декември 2007 § 3 коментара

продължвам да се учудвам, как българските представителства на иначе реномирани международни компании, започват да работят по български и забравят високите стандарти с които са известни. както подсказва заглавието думата ми е за родното превъплъщение на dhl. каква е историята?

поръчах едни слушалки от английския expansys (чудесен сайт и обслужване, препоръчвам го), които бяха изпратени чрез dhl с време на доставка до крайния адрес 1-2 дена. пратката тръгна от манчестър (седалището на expansys) на 3 декември в 5 часа българско време, мина през лайпциг и в 10’30 сутринта вече беше в софия.

dhl.png

оттогава, обаче никой от dhl не си прави труда да я достави на адреса. обадих се на 4-ти за да проверя какво става и служителката (мая) от съпорта ми каза, че незнайно защо куриера не я взел за доставка (по принцип се разнасят поръчките пристигнали до обяд, какъвто е моя случай), и затова ще я донесе на 5-ти. свери адреса и телефона ми и обеща, че днес ще я имам.

днес – ни вест, ни кост. звъня в ранния следобед и друга служителка ми заявява, че поръчката ще бъде доставена на 6-ти тъй като така съм бил заявил и така било записано. скарах й се и тя обеща да проучи нещата.

час по-късно (към 15’30) се обадих отново за да проверя до къде е стигнало проучването и трета служителка (веселина) ми заяви, че пратката ще бъде доставена днес до 19’30 от специален извънреден куриер. има ли нужда да казвам, че никой не дойде?

кратка справка с google показа, че съвсем не съм първия, сблъскал се с „качественото“ облужване на българският dhl.

edit
след още два разговора, единия изглежда с някакъв супервайзър, пратката пристигна при мен около 10’40 часа на 6-ти декември.

§ 3 Responses to dhl българия sucks big time!

  • xirho казва:

    да половин европа може да мине за ден а половин софия не… ЗВЕРСКИ смотаняци са явно… и бтв колко пари ти излезе shipping-а?

  • момчил казва:

    специално за тази поръчка 14 паунда (~37 лв)

  • Иван казва:

    малко по пазличен беше проблема при мен.
    Минал и заминал куриера, по – лесно му било да посочи, че фирмата е със сменен адрес отколкото да позвъни на звънеца.
    Пълни смешки.
    За пръв и последен път DHL

Вашият коментар

What’s this?

You are currently reading dhl българия sucks big time! at dgtl.

meta

