перфектният джобен web браузер

2 април 2007 § 8 коментара

n800 е наистина невероятно устройство. от както m1l3n (10x!) успя да ме снабди с безжичен нет у дома, таблета е почти постоянно в ръцете ми. инсталирането на нов софт е много лесно, само трябва да бъдат въведени адресите на няколко хранилища за приложения. след това инсталацията е въпрос на секунди. gaim работи, а gizmo създава някакви странни проблеми, с които не знам как да се преборя. canola е плеър със страшен интерфейс и освен това работи без проблем като upnp клиент като стриймва аудио, видео и снимки от компютъра ми на който инсталирах сървъра на TwonkyMedia. той е платен и май ще мина на решението на orb, което също работи. ето и първият скрийншот, който успях да направя. показва основната работа площ с няколко аплета върху нея.

screenshot00.png

ето един чудесен текст за тези които се питат „какво, аджеба е това?“.

§ 8 Responses to перфектният джобен web браузер

  • if казва:

    Здравей, дай някакъв контакт да те питам откаде си си го поръчал и как е това божествено устройство. Много съм навит и аз да си взема n800🙂
    Драсни ми мейл най-добре с skype/icq.
    Благодаря много!

  • momchil казва:

    аз взех моя от щатите. тук може да видиш къде се продава в европа. разбира се българия отсъства в списъка.

    http://www.nseries.com/n800

  • if казва:

    имаш ли wireless клавиятура ?

  • momchil казва:

    все още не. ще трябва и флаш карти (2 х 4gb/8gb) да се купуват.

  • if казва:

    леле луд, кви пари картите и клавиятурата ? мисля да си ги поръчам от испания 400 евро n800 + 150 евро клавиятурата

  • momchil казва:

    в щатите 4gb карти са около $30, a 8gb около $50. за да работят големите (sdhc) е нужно да се пачне кернела. клавиатурите са около $70-80, но на тази цена може да се намерят и тук (плесио). всъщност трябва да се чете по форумите за мнения на потребители.

    http://www.internettablettalk.com/

  • if казва:

    А мога ли да си поръчам N800 през нета с Visa от САЩ и да ми я доставят тук ?
    Много съм му навит🙂

  • if казва:

    Поръчах си го в Испания, но на баша ми кредитната карта там не я приеха, не била наред нещо.Ако някой може да ми ореди от САЩ N800, да ми пише на if@tehif.eu, много бих бил благодарен!🙂

Вашият коментар

What’s this?

You are currently reading перфектният джобен web браузер at dgtl.

meta

