един бъг по-малко

5 декември 2006 § 3 коментара

изглежда една от промените в новия фърмуер на e61 ще бъде свързана с досадния аудио бъг въведен с предния. става дума за силно намаленото ниво на звука при слушане на музика през слушалки. лично аз не съм го изпитал, тъй като тук е по-лесно да си купиш бомба отколкото някой от аксесоарите на nokia – по-точно преходниците между pop port и 3.5 мм аудио жак – AD-46 и AD-15. да не говоря за AD-41. въпреки, че вероятно това са едни от най-търсените аксесоари, ‘алфа копи’ упорито отказва да зареди по-големи количества от тях.

съжалявам, но не мога да цъфна в офиса им в мига в който ми кажат, че ги има! а след това е късно…

§ 3 Responses to един бъг по-малко

  • metaend казва:

    а как стои въпросът с калъфа?🙂 последният път като бях в софия, ми казаха, че трябва да чакам две седмици🙂 в загреб се чака една седмица, струва 25 евро с връзки🙂

  • momchil казва:

    честно казано не съм търсил калъф – засега нямам никакви проблеми с размера на телефона 😉

    не можеш ли да поръчаш онлайн? в другите блогове вече разгледаха няколко модела…

  • metaend казва:

    опитите да си купя калъф бяха баш след като си купих телефона. сега след някоко месеца се и аз убедих, че не е чудовищен проблемът с размера. седи си чудно в джоб. виж лятото като намалеят джобовете, може би ще е наложително.

    но питах, щото ми е непонятно немарливото отношение към аксесоарите. в общи линии, без значение от класа, към един телефон се предлагат аксесоари на стойността на самия телефон. тъпо е ей така нарочно да не искаш да печелиш🙂 особено телефони с нестандартни размери, функции и прочие… и проблемът не е до поддържане на безсмислено огромен асортимент. тоя телефон се купува наистина от бизнес хора, които го купуват заради безброя му функции и биха били доволни да го енханснат с аксесоари. нокиа не са идиоти и не са ги направили тия неща без смисъл…

Вашият коментар

What’s this?

You are currently reading един бъг по-малко at dgtl.

meta

