Opera Mini 3.0

4 декември 2006 § 3 коментара

как забравих да го спомена – след бета версията преди няколко седмици, вече е готова финалната версия на opera mini 3.0.

screenshot0004.png

чудесен браузер, който в повечето случаи предпочитам пред този с отворен код на nokia, главно заради оптимизацията на страниците и минимизирането на трафика, които предлага. напълно съм съгласен с един от коментарите към новината на стив от allaboutsymbian.com – това е може би най-добре работещото и бързо java приложение, което съм ползвал. подробен списък с промените (сред които са работа с rss емисии, директно публикуване на снимки онлайн и подобрена сигурност) има тук.

§ 3 Responses to Opera Mini 3.0

  • metaend казва:

    ааааа, супер е! thx for sharing! дизайнът му е супер, ситен шрифт, супер оптимизира страниците, новият ми браузър🙂 единствено трафик броячът можеше да е по-добър. например, да се задържа и малко, след като се зареди страницата, или през цялото време, докато е заредена. ама дреболия, който иска, може да види. браус!

  • metaend казва:

    оу, и може би е време да помислят за импортване на bookmarks..

  • momchil казва:

    доста ме радва opera mini. проекта се развива добре и наистина полагат усилия да направят нещо… мен много ме издразни вероятността версия 2 на браузера на nokia да е само за symbian 9.1 FP1.

Вашият коментар

What’s this?

You are currently reading Opera Mini 3.0 at dgtl.

meta

